איש מקצוע בתחום דיני המשפחה

המין האנושי (ולא רק הוא, כמובן) אימץ את המבנה המשפחתי. בהתאם למשפחה יש השפעה ניכרת על החיים של רוב בני האדם, לרוב לטוב אבל לעיתים גם לרע. כתוצאה מכך יש גם לא מעט נושאים שמצריכים התייחסות מקצועית – מצד עורך דין משפחה בקריות. זהו אחד מתחומי המומחיות העיקריים של עו"ד בראל לאניאדו, שמקפיד על יחס אישי לכל מי שפונה אליו לעזרה, ועל מתן שירות מקצועי ומחויב.

באילו נושאים מטפל עורך דין משפחה בקריות?

* גירושין, לרבות מזונות ומשמורת – אחד מתחומי העיסוק העיקריים של עורך דין לענייני משפחה הוא גירושין. מדובר באופן טבעי בתחום נרחב מאוד, ולכן נכללים בו שירותים משפטיים רבים: עריכת הסכמי גירושין, הגשת תביעות להגדלת מזונות (וגם להפחתתם כמובן), הגשת תביעות לשינוי משמורת, ניכור הורי, חלוקת רכוש לרבות פירוק שיתוף, ועוד.

* צוואות וירושות – תחום רחב יריעה נוסף, אשר גם  בו מוצעים שלל שירותים משפטיים. ביניהם: עריכת צוואות (רגילות והדדיות), הגשת התנגדות לצו קיום צוואה או צו ירושה, בקשה לביטול צו שכבר הוצא (צו לקיום צוואה / צו ירושה), גיבוש הסכם בין יורשים ועוד.

* אפוטרופסות – סיוע בהשלמת תהליך מינוי אפוטרופוס בזמן קצר ככל האפשר. בנוסף עורך דין עשוי לשמש כאפוטרופוס כשאין גורם אחר שיכול או מוכן לעשות זאת.

פתרון מדויק ומענה לכל צורך

יש לא מעט מקרים שבהם גם כשברור שנדרשת עזרת גורם חיצוני, ישנה התלבטות אם לפנות לעזרת עורך דין משפחה בקריות, או אם לנסות לפתור את הבעיות בתוך המשפחה. ההמלצה החד-משמעית של עו"ד בראל לאניאדו היא להתייעץ עם איש מקצוע. כעורך דין מנוסה, הוא יודע למצוא מענה נכון לכל צורך ולהגיע לפתרון המדויק גם בלי לפגוע בלכידות המשפחתית, ומצד שני, כשאין ברירה, הוא לא מהסס לנקוט בכל הצעדים המשפטיים הנחוצים, בנחישות רבה, כדי להגן על האינטרסים של לקוחותיו. מאפיין נוסף של שירותיו של עו"ד לאניאדו הוא הזמינות הגבוהה, וכמו כן הוא מקפיד על שקיפות מלאה ועל הסברים בגובה העיניים בכל מקרה שבו הוא מטפל.

איש מקצוע בתחום דיני המשפחה
רוצים לקבל ייעוץ משפטי?
יש לכם שאלה דחופה?

עוד בנושא

עורך דין מזונות
עורך דין מזונות

עורך דין מזונות בראל לאניאדו הליכי גירושין אינם הליכים נעימים, שכן הם כוללים לא רק את הליך הפרידה שעלול להיות

קרא עוד »
דילוג לתוכן