עורך דין צוואות וירושות בצפון

עורך דין צוואות וירושות בצפון בראל לאניאדו

מצבים משפחתיים שונים עלולים להוביל לשורה ארוכה של סכסוכים ולרבות פגיעה ביחסים שבין בני המשפחה השונים, מקרים אלו נסובים ברובם דרך צוואות, גירושין ובחלק לא קטן מהמקרים גם בשל הפרת הסכמים בין בני משפחה שונים.

כאשר מדובר במקרים של צוואות וירושות, חשוב לדעת כיצד להתנהל החל מאופי בחירת הצוואה והירושה שנבקש להותיר אחרינו ועד ליכולת להפעיל את צו הירושה או במידת הצורך להתנגד לו. עניינים אלה ידרשו התערבות של עורך דין צוואות וירושות בצפון, אשר יוכל ללוות אותנו גם בעת כתיבת הצוואה וגם בחלוקה בה. לכן מומלץ לפנות אל משרד עורכי הדין בראל לאניאדו, המתמחה בדיני משפחה ולרבות צוואות וירושות.

עורך דין צוואות וירושות בצפון – להכין צוואה נכון

כל אדם מבקש להוריש לקרובים אליו את קניינו אשר צבר, בין אם קניין זה הינו רוחני ובין אם קניין זה הוא פיזי כדוגמת נכסים שונים, אולם חשוב לדעת כי על מנת להפוך את הירושה לתקפה מבחינה משפטית, עליה להיעשות בצורות הבאות:

הראשונה והשכיחה ביותר – צוואה בכתב, בה יחולק הרכוש בצורה שווה ונהירה

השנייה היא צוואה שבעל פה (צוואת שכיב מרע) – צוואה זו נמסרת במקרים מסכני חיים והיא צריכה להיעשות עם נוכחות של שני עדים אשר בבוא העת יצטרכו להוכיח אותה בפני כב' בית המשפט ע"י פרמטרים אותם הפסיקה קבעה בנושא.

צוואות אלו ועוד, ידרשו לא פעם עריכה או הכוונה, כיצד ליישמן ולהפוך אותן לחוקיות כאשר עורך דין צוואות וירושות בצפון יעניק ליווי משפטי לעריכה/ התנגדות לצוואות אלו.

סיטואציות מורכבות

כאשר מדובר במימוש צו הירושה או הצוואה, חשוב לדעת כי ישנם לא מעט סיטואציות אשר עלולות להפוך את מימוש הצו למורכב הרבה יותר. בין אם מדובר זכות ירושה של קרובי המוריש, החל מידועים בציבור ועד מקרים בהם ישנם 2 אלמנות ועד למימוש צווי הירושה שונים.

לכן, ע"י שימוש בשירותיו של עורך דין צוואות וירושות בצפון, נוכל לממש בצורה משפטית את צווי הירושה או להבדיל לערוך אותן בצורה יעילה, ובשל כך מומלץ לפנות אל משרד עורכי הדין בראל לאניאדו.

עורך דין לענייני ירושה בחיפה

עורך דין לענייני ירושה בחיפה

ישנן לא מעט נקודות קריטיות בחיינו, בהן נצטרך לא רק לקבל עזרה מאיש מקצוע כמו עורך דין לענייני ירושה בחיפה או בכל עיר אחרת, אלא גם נצטרך בחלק מהמקרים להתמודד עם התגובות של לא מעט מבני המשפחה שלנו. כך למשל, במקרה של כתיבת צוואה עלולים להתגלות לא מעט התנגדויות, בין אם בגין החלוקה המתקיימת בצוואות אלו ועד אל מימושן אל מול גורמי האכיפה והמשפט בישראל. לכן, בין אם אנו מבקשים לערוך צוואה או לממש אותה, חשוב להכיר את סוגי הצוואות ואת היכולת של היורשים לממשן. ובכדי להבטיח ירושה נהירה וברורה, מומלץ לפנות אל משרד עורכי הדין בראל לאניאדו ולהנות מליווי משפטי מצוין.

גם ליורש וגם למוריש – עורך דין לענייני ירושה בחיפה

צוואות וירושות נעשות בדרכים שונות כאשר מרביתן מתייחסות אל מצבו הבריאותי אך בעיקר לאופי הצוואה ולצורה בה העוברה. כך למשל ניתן לערוך צוואה בעדים, כאשר לצוואה זו נדרשים שני עדים לפחות ומוטב להפקיד את המסמך אצל רשם הירושה . חשוב לזכור, כי לכתיבת צוואה נדרשת לא אחת התערבות של עורך דין לענייני ירושה בחיפה, אשר יוכל להפוך את הצוואה לברורה דיה הן בחלוקה שבין היורשים והן בסדר הדברים. עם זאת גם היורשים אמורים להכיר את היכולת המשפטית של כל צוואה, זאת בשל לא מעט מקרים בהם תידרש התערבות של בית משפט, הן בנוגע לאמינותה של הצוואה ולכתיבה שלה ועד לקבלת מתן תוקף.

גם בעבור מקרים סבוכים

מקרים של כתיבת צוואה עלולים להפוך מורכבים כמו שציינו, עם זאת מימוש של צוואה עלול להיתקל במגוון רחב של זכויות גם של היורשים וגם של אלו שלא נכתב בעבורם דבר ותדרוש התערבות של עורך דין לענייני ירושה בחיפה. כך למשל במקרים בהם הצוואה לא נערכה לפי כללי הכתיבה המשפטית, וכעת מוגש מסמך הקרוי "התנגדות לצוואה" שלא פעם הופך את נטל הראיה לזוכים (היורשים עצמם) אשר נדרשים להוכיח כי הנערך בצוואה הוא אכן רצונו של המנוח. גם בעבור מקרים סבוכים כמו אלו, מומלץ לפנות אל משרד עורכי הדין בראל לאניאדו אשר לו התמחות ייחודית בנושאי צוואות וירושות.

עורך דין צוואות וירושות בצפון בראל לאניאדו

עורך דין צוואות וירושות בצפון
רוצים לקבל ייעוץ משפטי?
יש לכם שאלה דחופה?

עוד בנושא

דילוג לתוכן