עורך דין לענייני משפחה

עורך דין משפחה מומלץ

לא פעם סכסוכים משפחתיים עלולים להוביל את המעורבים בהם אל פתחו של בית המשפט, בין אם מדובר במקרים של חלוקת ירושה הכוללת מספר גדול של מעורבים או נכסים ועד אל מקרי גירושין מורכבים אשר יעיבו לא אחת על חיי המתגרשים. מקרים אלו עלולים להשפיע לא אחת על היחסים שבין בני המשפחה, על היכולת לשמור על קשרים טובים בין הילדים אל ההורים ואפילו עד היכולת של כל אחד מבני הזוג להשתכר לאחר הליך הגירושין. לכן, בכדי לשמור על זכויותינו ועל העתיד שלנו, מומלץ למצוא עורך דין משפחה מומלץ אשר יוכל לנהל את התיק ביד רמה. ובמקרים שכאלו, אחת ההמלצות תהיה פנייה אל משרד עורכי הדין בראל לאניאדו, המתמחה בדיני משפחה ובהליכי גירושין.

בעבור מה נחפש עורך דין משפחה מומלץ?

כפי שצוין לעיל, סכסוכים משפטיים עלולים להכיל מגוון סיטואציות מורכבות, החל מהליכי גירושין אשר ידרשו מכל הצדדים הסכמה על מגוון נושאים ועד אל מימוש צוואות וירושות שונות שידרשו את אכיפתן המשפטית. לכן, בחירה בשירותיו של עורך דין משפחה מומלץ, יעניק את היכולת עבור כל אחד מהצדדים לנהל את הסכסוך בצורה טובה יותר ועניינית. כך למשל הליך של גירושין יוכל להסתיים דרך הליך גישור שיתבצע על ידי עורך דין, בו ניתן יהיה להסיר מוקשים גם בכל הקשור לזמני השהות (הסדרי ראייה בעבר), לתשלומי מזונות ואפילו לחלוקת הרכוש המשותף שבין בני הזוג.

מקרים לא פחות קלאסיים

מאידך כאשר מדובר בהליכים מורכבים יותר, בין אם מדובר בחטיפת ילדים המצויים בשיאו של הליך גירושין ובין אם מדובר במתן צווי הרחקה להורה מכה. הליכים אלו ידרשו התערבות מיידית של עורך דין משפחה מומלץ, אשר יידע לפעול על פי החוק בהליכי החזרה של הילד לארץ החל מהתערבות בינלאומית ועד אל המשפט עצמו שבמרבית המקרים יתנהל בישראל. כך או כך השימוש בשירותיו של עורך דין עבור סכסוכים משפחתיים, הינו הפתרון היעיל והאפקטיבי ביותר. לכן אחת ההמלצות בנושאים שכאלו, תהיה פנייה אל משרד עורכי הדין בראל לאניאדו המתמחה בדיני משפחה ובעל ניסיון עשיר.

קרדיט: freepik
רוצים לקבל ייעוץ משפטי?
יש לכם שאלה דחופה?

עוד בנושא

דילוג לתוכן