עורך דין גירושין במרכז

עורך דין גירושין במרכז בראל לאניאדו

עורך דין גירושין במרכז הוא עורך דין המתמחה בטיפול בסוגיות משפטיות הנוגעות לגירושין ולעניינים נוספים הקשורים במשפחה. עורכי דין אלו ממלאים תפקיד חשוב בסיוע למשפחות לנווט במצבים משפטיים מורכבים ורגשיים, כגון גירושין, משמורת ילדים וכו'. בנוסף, עורך הדין יסייע בקבלת החלטות מושכלות בנוגע להליך המשפטי וייצג את טובת הלקוחות בבית המשפט ומחוצה לו.

אם אתם שוקלים להתגרש, חיוני להתייעץ עם עורך דין שמומחה בדיני גירושין כדי להבין את הזכויות והחובות שלכם על פי החוק. עורך דין זה יסייע לצלוח את ההליך המשפטי המורכב, החל ממשא ומתן להסדר ועד לייצוג בבית המשפט.

עורך דין לענייני גירושין במרכז

פעמים רבות עורך הדין לענייני גירושין ימליץ ואף יוכל להוביל הליך גישור. זהו בעצם ניסיון להגיע להסכמה בין הצדדים. היתרון של הליך הגישור הוא בכך שהוא מאפשר להגיע למצב של הסכמה והגעה לעמק השווה ולא תחושת מפסיד ומנצח. זו הזדמנות לסיים את הליך הגירושין בצורה בריאה יותר. ההליך משמעותי מאוד כאשר יש לבני הזוג ילדים, ועל ההורים להמשיך בקשר רציף סביב המשמורת המשותפת/הסדרי הראייה.

עורך דין גירושין במרכז כבר מפתיחת התיק

ההליך לפתיחת תיק גירושין משתנה בהתאם לגוף בו בוחרים שהתיק יתנהל, בין אם מדובר בבית הדין הרבני או בבית דין לענייני משפחה. עורך דין גירושין במרכז יסייע לכם להבין את השלבים שעליכם לעבור.

התחלת ההליך כרוכה בדרך כלל בפנייה לבית המשפט או לבית דין רבני. יש לציין שמתן גט נעשה דרך הרבנות כאשר מדובר בזוג יהודי. לאחר תהליך פתיחת התיק, המשך הטיפול יכול להיות בין כותלי בית המשפט או בהליך גישור.

חשיבות הפניה לעורך דין מתאים

כאשר מחליטים על פירוק המשפחה והליכה לגירושין, חשוב לבחור עורך דין מתאים. אם בחרתם בהליך גישור, יש למצוא עורך דין גירושין במרכז שהוא גם מגשר ובעל ניסיון גם בכך. בראל לניאדו הוא משרד עורכי דין המתמחה בענייני משפחה ועם ניסיון של שנים, המשרד ייצג בהצלחה לקוחות בתיקי גירושין והוא מחויב לספק ללקוחותיו את התוצאה הטובה ביותר. צרו קשר בכל שאלה או בקשה

עורך דין לענייני גירושין במרכז

עו"ד גירושין במרכז

בעידן שבו יותר ויותר זוגות בוחרים להיפרד, עורך דין גירושין במרכז הוא סמכות מקצועית בעלת ערך רב. מומלץ בחום לא לנקוט שום צעד לפני שמתייעצים עם סמכות זו, וזאת על-מנת להימנע מטעויות. למעשה כדאי מאוד לפנות אל עורך דין מומחה לגירושין בשלב מוקדם ככל האפשר, מיד עם ההחלטה להיפרד, ורצוי כמובן שזה יהיה עורך דין מנוסה ואחראי כמו עו"ד בראל לאניאדו – שמעניק שירותים משפטיים רלוונטיים בדיסקרטיות, במקצועיות ובזמינות גבוהה.

למה רצוי לפנות אל עורך דין גירושין במרכז מיד עם ההחלטה להיפרד?

* "מרוץ סמכויות" – בחלק מהנושאים שנידונים במסגרת הליכי גירושין רשאים לפסוק גם בתי דין רבניים וגם בתי משפט לענייני משפחה. מאחר שיש לא מעט הבדלים בגישות של מערכת המשפט הדתית ומערכת המשפט האזרחית, יש גם משמעות לזהות הגוף אליו פונים – ולכן כדאי להקדים את הצד השני.

* מניעת הסתרת / הברחת נכסים – בלא מעט מקרים, תוך כדי הליך גירושין התגלו ניסיונות של אחד הצדדים להסתיר חלק מהנכסים, כדי שהוא לא יצטרך לחלוק אותם בהתאם לחוק יחסי ממון בין בני זוג. פנייה מוקדמת לעורך דין מומחה לגירושין תסכל ניסיונות כאלה ותמנע הברחות נכסים שעלולות להיות בלתי הפיכות.

* רגיעה – כל פרידה, בין אם אחרי שנות נישואים רבות ובין אם אחרי פרק זמן קצר יחסית, מייצרת רגשות בעוצמה רבה. מעורבות צמודה של עורך דין, ובפרט כזה שאפשר לסמוך עליו, משרה רגיעה – בזכות הידיעה שלא תהיה כל פגיעה בזכויות.

מענה מקצועי לכל צורך

עורך דין גירושין במרכז מבטיח מענה מקצועי מלא לכל צורך, כבר בשלב הראשוני של ההחלטה להיפרד. בזכות עובדה זו, ניתן להשלים את הגירושין באופן מיטבי מכל הבחינות. בפרט חשוב להקדיש תשומת לב לנושא גידול הילדים (אם ישנם ילדים בגילאים הרלוונטיים, כלומר קטינים), כשהערך המנחה הוא הסדר שיבטיח מינימום פגיעה בהם. עם עו"ד בראל לאניאדו תוכלו לסמן V גם על הסעיף הזה וגם על שאר הנושאים שצצים תוך כדי פרידה – ולהתחיל את הפרק הבא בחיים ברגל ימין.

עו"ד גירושין במרכז

עורך דין גירושין במרכז
רוצים לקבל ייעוץ משפטי?
יש לכם שאלה דחופה?

עוד בנושא

הסכם ממון
הסכם ממון

הכל אודות הסכם ממון תשכחו מכל מה ששמעתם על הסכם ממון – הוא סובל מתדמית שלילית וחבל. הסכם ממון טוב

קרא עוד »
סוגי צוואות

מעוניינים לערוך צוואה? החוק מכיר בארבעה סוגים שונים של צוואות, לכל אחת המאפיינים הייחודים לה וסט כללים שחייבים להתקיים כדי

קרא עוד »
דילוג לתוכן