עורך דין אפוטרופוס

עורך דין אפוטרופוס בראל לאניאדו

לא מעט מקרים יובילו את בתי המשפט ולעיתים גם את קרובי המשפחה השונים, למנות עורך דין אפוטרופוס לאחד מיקיריהם. מקרים אלו נעים בין אי היכולת של אדם בוגר למלא ולדאוג לענייניו בצורה מלאה ועניינית ועד אל מקרים של קטין בו הוריו משוללי זכויות או שהוגבלו על ידי בית המשפט. עם זאת, מקרים אלו נחשבים לדי מורכבים ועדינים, שכן החוק קובע מנעד רחב של סיטואציות בהן יש למנות אפוטרופוס וכך גם סוגי האפוטרופסות משתנה בהתאם לסיטואציות, כאשר החלוקה נעה גם בין יכולת חזקה אל רכוש ועד אל תמיכה בהחלטות. ובעבור שירותים מורכבים כמו אלו, מומלץ לפנות אל משרד עורכי דין בראל לאניאדו המתמחה גם בשירותי אפוטרופסות ודיני משפחה.

עורך דין אפוטרופוס – מתי זה מתבקש?

החוק מתייחס אל עורך דין אפוטרופוס כאל איש מקצוע אשר יוכל להעניק ל"חסוי"(אדם שמונה לו אפוטרופוס) את ההחלטות הכי נכונות לגבי עתידו, ולכן ההתייחסות לחוק נעה בין מקרים של גמילה ועד אל מקרים של חסרי ישע כמו קטינים ואנשים עריריים בני הגיל השלישי. לכן הסוג הראשון הוא אפוטרופוס לגוף, אשר יהיה אחראי על בריאותו של האדם וקבלת החלטות בענייניו הרפואיים. מקרה נוסף הוא בעבור אפוטרופוס רכוש אשר יצטרך להיות אחראי לחזקה, ניהול ושמירה של נכסיו של החסוי. החל ממיצוי זכויותיו העסקיות ועד ליכולת לקבלת החלטות בענייניו הכספיים.

מקרים נוספים

מלבד מקרים בהם נדרש עורך דין אפוטרופוס לנהל ולעקוב אחר בריאותו של החסוי או לנהל את נכסיו, ניתן גם להבטיח את היכולת להתנהלות תקינה גם במקרים בהם אנו לא נוכל לעשות זאת. כך למשל ניתן להעניק ייפוי כוח מתמשך, אשר במסגרתו יוכל עורך הדין לנהל את כל עניינו האישים, הכספיים, הרפואיים וכמובן הנכסים שברשותנו על ידי עורך הדין המייצג אותנו. כמובן שאת אופי הניהול, חלוקת הנכסים והפעילות ניתן לקבוע מראש עד לכדי יצירת מתווה מוסכם ואחראי מצידו של החסוי ועורך הדין. במצבים אלו מומלץ לפנות אל משרד עורכי הדין בראל לאניאדו ולהבטיח שירותי אפוטרופסות מצוינים לכל גיל וסיטואציה.

עורך דין לענייני אפוטרופסות

עורך דין לענייני אפוטרופסות

החוק מכיר בלא מעט מקרים שונים, בהם אנו או האנשים הקרובים ביותר אלינו עלולים שלא לתפקד כשורה הן מבחינה פיזיולוגית והן מבחינה שכלית/נפשית. אל מצבים סבוכים שכאלו מתלווה כמובן עורך דין לענייני אפוטרופסות, אשר מקבל לידיו את סוגים שונים של אחראיות המתלוות אל מינוי שכזה.

על כן, מקרים אלו נעים בין אי מסוגלות ההורים לשמש כאפוטרופוס סביר לילד קטין ועד למקרים בהם נחליט אילו צעדים יינקטו במקומנו כאשר לא נוכל לקחת את ההחלטות בעצמנו. לכן, אחת ההמלצות במקרים כאלו היא בשכירת שירותיו של עורך דין מיומן ומנוסה בקבלת אפוטרופסות, כאשר אחד המשרדים המומלצים הוא משרד עורכי הדין בראל לאניאדו המציע שירותי עריכת דין גם באזור הצפון וגם באזור המרכז.

עורך דין לענייני אפוטרופסות – מתי זה הכרחי?

התיקון החדש לחוק האפוטרופסות מתייחס אל מגוון מקרים שונים, כאשר הוא נע בין התייחסות של קטין שהוריו נפטרו מהעולם או שהוכרזו כפסולי דין, לרבות שלילת זכויות ועד להגבלת ההחלטות של ההורה על חייו של הילד ועד אל אדם בריא המבקש להבטיח התנהלות כלכלית מושכלת גם כאשר לא יוכל לעשות זאת בעצמו.

על כן, עורך דין לענייני אפוטרופסות ידע להעניק את הליווי המקצועי לכך, בין אם בהעברת האפוטרופסות לאחד מבני המשפחה במקרים של קטינים ועד אל ליווי מתן ייפוי כוח מתמשך, אשר יוכל לסייע במימוש ההחלטות אותן לא יוכל לקחת בעצמו בשל מקרים רפואיים/נפשיים.

בעבור מקרים לא פחות מורכבים

לא פעם קבלת החלטה למינוי אפוטרופוס מגיעה מבתי המשפט השונים, כאשר מקרים אלו יכולים להתהוות דרך זכאים לגמלה דרך ביטוח לאומי ועד אל אחזקת רכוש וניהול נכסים של קטין עד הגיעו אל גיל שמונה עשרה.

כך או כך שירותיו של עורך דין לענייני אפוטרופסות מציעים ניהול מיטבי, גם עבור תביעותיו של זכאי הגמילה מול רשויות הרווחה ועד לשמירה על זכויותיו הכספיות של הקטין. לכן, אחת ההמלצות בסיטואציות מורכבות כמו אלו, היא בפנייה אל משרד עורכי הדין בראל לאניאדו המתמחה במתן שירותי אפוטרופסות.

עורך דין אפוטרופוס בראל לאניאדו

עורך דין אפוטרופוס
רוצים לקבל ייעוץ משפטי?
יש לכם שאלה דחופה?

עוד בנושא

דילוג לתוכן