עורך דין גירושין בתל אביב

עורך דין גירושין בתל אביב בראל לאניאדו

גירושין הוא תהליך שיכול להיות קשה עבור כל זוג, שכן הוא כרוך בפרידה מאדם שאיתו חלקת את חייך וחלומותיך. גירושין יכולים לקרות מסיבות רבות, כמו הבדלים בלתי ניתנים לגישור או פשוט התפרקות התא המשפחתי. תהיה הסיבה אשר תהיה, גירושין הם אירוע משמעותי הדורש הרבה זמן, מאמץ ומשאבים. לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, כשליש מהזוגות מגיעים בסופו של דבר לגירושין ובתל אביב שכיחות הגירושין גבוהה ביחס לאזורים אחרים בארץ. כאשר נקלעים להליך גירושין ואתם מתגוררים באזור המרכז חשוב לפנות כבר בתחילת התהליך אל עורך דין גירושין בתל אביב.

עורך דין גירושין בתל אביב – בדרך הרגילה או בגישור

כאשר זוגות מחליטים להתגרש, עומדות בפניהם מספר אפשרויות. הם יכולים לבחור להגיע יחד להסכם בהליך גישור, שבו צד שלישי ניטרלי עוזר להם להגיע להסכמה בנושאים כמו חלוקת רכוש, משמורת ילדים ומזונות. לחילופין, הם יכולים לבחור לפנות לבית המשפט, שם יקבל שופט את ההחלטות הסופיות בנושאים אלו. בכל מקרה, על עורך דין לגירושין בתל אביב להיות בעל ידע ומנוסה על מנת להבטיח שהזכויות של הלקוח מוגנים והאינטרסים שלו מיוצגים. בנוסף לכך, עורך הדין יסייע בקבלת החלטה לגבי היכן מומלץ לפתוח את תיק הגירושין, במקרה ועוד לא נפתח. ישנן שתי אופציות שעומדות בפני זוג ממוצא יהודי, בית משפט לענייני משפחה או בית דין רבני.

לבחור עורך דין מומחה בתחום

פירוק המשפחה הוא קשה ומאתגר ממגוון סיבות ובהיבטים שונים. כל בני המשפחה עומדים בפני הלא נודע, לכן, ככל שיפנו אל אנשי מקצוע מעולים שיעמדו לצידם, כך הדברים יהיו קלים ומהירים יותר. כיוון שהגירושין הם גם הליך משפטי, חשוב לבחור עורך דין גירושין בתל אביב או לפי אזור המגורים שיהיה מקצועי מאוד, בעל ניסיון רב וכדאי שיהיה גם מגשר בהכשרתו אם תבחרו להגיע להסכם בדרך זו. בראל לניאדו הוא משרד עורכי דין המתמחה בענייני משפחה, כולל כמובן גירושין. המשרד מציע הן את האפשרות לייצוג משפטי והן לניהול הליך גישור. מוזמנים ליצור קשר בכל שאלה.

עו"ד גירושין בתל אביב

עו"ד גירושין בתל אביב

עורך דין גירושין בתל אביב הוא איש מקצוע מבוקש. זוגות רבים בעיר העברית הראשונה, ומן הסתם גם בערים שמסביב לתל אביב, בוחרים להיפרד, ומבינים כי ללא ייעוץ מקצועי התוצאה עלולה להיות לא טובה וזאת בלשון המעטה. עו"ד בראל לאניאדו מספק מגוון רחב של שירותים משפטיים בנושא ספציפי זה, לרבות עריכת הסכמי גירושין, הגשת תביעות להפחתת/הגדלת מזונות, טיפול בסוגיות סביב זמני שהות ועוד.

באילו מקרים מומלץ במיוחד לפנות אל עורך דין גירושין בתל אביב?

* נכסים רבים – המשנה יודעת לספר לנו ש'מרבה נכסים מרבה דאגה'. המשוואה הזו תקפה במיוחד במקרי גירושין וכשאין הסכם ממון (לא בכדי מומלץ בחום לערוך הסכם כזה עוד לפני החתונה). עורך דין לענייני גירושין ימנע הפסד נכסים יקרי ערך, כולל במקרים שבהם מתבצעת הסתרת נכסים מצד בן/בת הזוג.

* רגשות סוערים – ישנן פרידות שמתנהלות על מי מנוחות ויש גם פרידות סוערות מאוד. רגשות עזים עלולים לשבש את שיקול הדעת ולגרום לטעויות, כולל כאלה בלתי הפיכות. עורך דין, מעצם היותו דמות מקצועית חיצונית, מרגיע את הרוחות ומוודא שלא יינקטו פעולות שגויות.

* חילוקי דעות סביב אופן גידול הילדים – פערים בין ההורים שהובילו לגירושים עלולים להוביל לחילוקי דעות גם בנוגע לאופן שבו יגודלו הילדים. למעשה, יש לא מעט מקרים שבהם פורצת מחלוקת סביב חלוקת זמני השהות בין האב לאם. במצבים אלה חובה לפנות מיד לעורך דין מומחה על-מנת שתוכלו להמשיך לגדל את הילדים בהתאם לתפישת עולמכם.

* שינוי נסיבות אחרי שנחתם הסכם גירושין – קשה לשנות תנאי הסכם גירושין שכבר נחתם, אך כשהנסיבות מצדיקות זאת, ובליווי עורך הדין הנכון, הדבר אפשרי.

למנוע סיכונים מיותרים

גירושין יכולים להוות תחילתו של פרק חדש וחיובי מאוד בחיים. יחד עם זאת אסור להתעלם מהסיכונים: אובדן רכוש, פגיעה בלתי הפיכה בקשר עם הילדים ועוד. עו"ד בראל לאניאדו נלחם עבור לקוחותיו בנחישות ובמקצועיות, כל זאת בד בבד עם הקפדה לקחת חלק בהשתלמויות רלוונטיות רבות מטעם לשכת עורכי הדין. עורך דין גירושין בתל אביב נדרש גם ליושרה מלאה, וגם את האיכות הזו תמצאו אצל עו"ד לאניאדו.

עורך דין גירושין בתל אביב בראל לאניאדו

עורך דין גירושין בתל אביב
רוצים לקבל ייעוץ משפטי?
יש לכם שאלה דחופה?

עוד בנושא

חלוקת זמני שהות
חלוקת זמני שהות

בגירושין עם ילדים, חלוקת זמני השהות היא אחת הסוגיות החשובות ביותר. היא זו שתאפשר לכל אחד מבני הזוג להמשיך לבנות

קרא עוד »
סוגי צוואות

מעוניינים לערוך צוואה? החוק מכיר בארבעה סוגים שונים של צוואות, לכל אחת המאפיינים הייחודים לה וסט כללים שחייבים להתקיים כדי

קרא עוד »
דילוג לתוכן