ישנם לא מעט מקרים מורכבים אשר כדאי להיעזר בידע ובניסיון של איש מקצוע

חתונה היא אירוע שכולו אופטימיות מזוקקת. ברגע השיא שני בני אדם עומדים זה לצד זו מתחת לחופה, ומתחייבים בפני קרוביהם, חבריהם ומכריהם לחיות יחד עד סוף חייהם. המציאות, בלא מעט מקרים, מובילה את האדם לחשב מסלול מחדש. גירושין יכולים לשנות לטובה את החיים, לכל הצדדים, אבל כדי שאכן כך יהיה, כדאי מאוד להיעזר בידע וגם בניסיון של עורך דין גירושין בצפון. עו"ד בראל לאניאדו כבר סייע לנשים ולגברים להתגרש באופן מיטבי. חשוב לציין שגם במקרה של ידועים בציבור שמחליטים להיפרד, בהחלט ייתכן צורך בשירותיו של עורך דין מנוסה.

השירותים המשפטיים שמספק עורך דין גירושין בצפון

* עריכת הסכם גירושין – שמשקף באופן מלא ומדויק את כל האינטרסים של הלקוח או הלקוחה, הן ביחס לילדים והן ביחס לרכוש.

* בקשה להוצאת צו מניעה – פעולה שתמנע מבן/בת הזוג לבצע פעולות שונות בנכסים המשותפים על-מנת לאפשר חלוקה שוויונית שלהם, בהתאם לחוק. צווי מניעה נועדו גם לשבש ניסיונות להברחת או הסתרת נכסים, מתוך רצון של הצד השני לא לכלול אותם בהסכם הגירושין.

* תביעה להגדלת מזונות – גם אחרי שכבר נחתם הסכם גירושין, והחיים מתנהלים לפיו במשך מספר שנים, ייתכן צורך בשירותיו של עורך דין מומחה לגירושין. כך למשל כשהנסיבות מצדיקות בקשה להעלאת סכום המזונות (וגם, כמובן, במקרים שבהם המטרה היא הפחתת גובה המזונות).

* טיפול במצב של ניכור הורי – באמצעות הגשת תביעה לשינוי המשמורת, שינוי זמני זהות ואף תביעת נזיקין.

מענה מלא ומהיר לכל צורך

עורך דין גירושין בצפון משפיע במידה רבה על האופן שבו יתנהלו הגירושין, ומעבר לכך – על האופן שבו יתנהלו החיים לאחר השלמת תהליך ההיפרדות. חשוב להבין שגם לבתי משפט לענייני משפחה וגם לבתי הדין רבניים יש מרחב תמרון נרחב למדי בכל החלטה, ולכן לזהות עורך הדין ואיכות הייצוג המשפטי יש משקל נכבד בתוצאות כל דיון. עו"ד בראל לאניאדו מספק מענה מהיר לכל פנייה, ובזכות המקצועיות והרצינות שמאפיינות אותו, זהו מענה מלא ומיטבי – שמאפשר למצות את זכויותיו של הלקוח.

ישנם לא מעט מקרים מורכבים אשר כדאי להיעזר בידע ובניסיון של איש מקצוע
רוצים לקבל ייעוץ משפטי?
יש לכם שאלה דחופה?

עוד בנושא

סוגי צוואות

מעוניינים לערוך צוואה? החוק מכיר בארבעה סוגים שונים של צוואות, לכל אחת המאפיינים הייחודים לה וסט כללים שחייבים להתקיים כדי

קרא עוד »
דילוג לתוכן