צוואות וירושות – כל מה שחשוב לדעת

צוואות וירושות הן תחום מורכב, ולא פחות משהוא מורכב הוא גם רגיש. השילוב בין נכסים רבים, לעיתים בשווי של מיליוני שקלים, לבין רגשות, ובלא מעט מקרים גם משקעי עבר שצצים מחדש לאחר המוות, נפיץ – ועלול להוביל ל-"מלחמת עולם" של ממש. מצד שני, מי שלא ייאבק למען זכויותיו עלול להיפגע כלכלית. בהתאם מומלץ לפנות אל עורך דין ירושות וצוואות במרכז בכל מצב שבו ישנה אי בהירות או כשברור שנדרשת פעולה משפטית. עו"ד בראל לאניאדו מסייע לממש את הזכויות באופן מיטבי ועל בסיס יושרה מוחלטת.

מתי חשוב לפנות אל עורך דין ירושות וצוואות במרכז?

* עריכת צוואה – החוק אמנם מאפשר לכל אדם לכתוב צוואה בכוחות עצמו, במספר דרכים, אבל למי שרוצה להיות בטוח שהבחירות שלו לגבי אופן חלוקת הנכסים לאחר המוות יתממשו במלואן מומלץ להיעזר בעורך דין. ההמלצה תקפה במיוחד כשהצוואה מורכבת ובמקרים של צוואה הדדית.

* חשד לצוואה מוטה – כשאדם הולך לעולמו והצוואה שמוגשת לרשם הירושות מקפחת אנשים שראו עצמם זכאים לחלק גדול יותר מהעיזבון, ועולה החשש כי הצוואה נערכה תחת לחץ פסול או השפעה אסורה – ניתן לסכל את מימוש הצוואה. גם חשד לזיוף מחייב פנייה לעורך דין מנוסה.

* סכסוך בין יורשים – כאשר ישנם חילוקי דעות בין יורשים, למשל כשמספר אחים הופכים ביחד לבעלים על דירה ולא מצליחים להחליט מה לעשות איתה, מומלץ להיעזר בגורם חיצוני שהוא גם סמכות מקצועית, עורך דין לענייני ירושות – שיגבש הסכם הוגן וימנע קרע במשפחה.

טיפול מקצועי ביושרה מוחלטת

חשוב להדגיש שלא כל חשש להטיית הצוואה מאפשר הגשת התנגדות לצו קיום צוואה (או בקשת ביטול צו קיום שכבר ניתן). באופן דומה לא כל תחושת קיפוח מאפשרת התנגדות למתן צו ירושה. בהתאם האיכות החיונית ביותר של עורך דין ירושות וצוואות במרכז היא יושרה ללא פשרות – כך שההמלצה לפעול תינתן רק כשיש היתכנות אמיתית להצלחה. עו"ד בראל לאניאדו מתנהל ברוח זו, ובנוסף מקפיד לספק הסברים ברורים בגובה העיניים לגבי כל סוגיה, כך שהלקוחות יוכלו לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר עבורם.

צוואות וירושות – כל מה שחשוב לדעת
רוצים לקבל ייעוץ משפטי?
יש לכם שאלה דחופה?

עוד בנושא

דילוג לתוכן