רגעים בחיים אשר מצריכים עזרה וייעוץ משפטי מקצועי

גירושין הם חוויה לא נעימה. אמנם אחרי זמן מסוים, חלק גדול מבני האדם שבחרו לסיים קשר זוגי ארוך טווח שאף כלל חתונה אומרים שזו הייתה החלטה מצוינת, אך בזמן אמת הקושי כמעט תמיד הוא זה שמתבלט. מעבר לקושי הרגשי, מדובר בתקופה שבה חובה להתנהל במשנה זהירות, על-מנת לא לבצע טעויות. בהתאם הטעות הגדולה ביותר היא לא להיעזר בשירותיו של עורך דין גירושין בקריות. עו"ד בראל לאניאדו הוא איש מקצוע אחראי ומיומן בתחום זה, וכמו כן הוא מאמין ביחס אישי לכל אחד ואחת.

איך עורך דין גירושין בקריות מונע נזקים בלתי הפיכים?

* ייעוץ מקצועי עוד לפני ההכרזה על פרידה – מומלץ בחום להתייעץ עם עורך דין עוד לפני ההחלטה הסופית להיפרד, ולמעשה כבר מרגע שעולה המחשבה הזו. ייעוץ מקצועי יבהיר לך את ההשלכות של הגירושין, ואף ינחה אותך כיצד להתנהל. בפרט יש צעדים שכדאי לנקוט באופן דיסקרטי כשיש חשש להברחת נכסים, ומצד שני גם פעולות שאסורות על-פי חוק. באופן דומה ראיות לבגידה שעשויות להיות משמעותיות אם המקרה יגיע אל בית דין רבני וכן על זה הדרך.

* בדיקה מדוקדקת של הסכם גירושין – חתימה על הסכם גירושין בלי לקבל חוות דעת מעורך דין שמייצג אך ורק את האינטרסים שלך עלולה להתגלות כטעות פטאלית, כולל במקרים שבהם הפרידה נעשית ברוח טובה. חשוב לזכור שלכל סעיף בהסכם השפעה ניכרת על החיים אחרי הגירושין, ולטווח ארוך מאוד – וחתימה על ההסכם הינה אקט מחייב.

* הגשת תביעות רלוונטיות לבית המשפט – ובפרט בסוגיות הקשורות למשמורת על הילדים, זמני שהות ודמי מזונות (כולל זמניים).

זמינות גבוהה וקשב מלא

עו"ד בראל לאניאדו הוא עורך דין גירושין בקריות בעל יכולות מקצועיות ואישיות גבוהות, ובהתאם הסטנדרטים שבהם הוא מספק את כל השירותים המשפטיים ללקוחותיו. עו"ד לאניאדו מכיר היטב הן את בתי המשפט לענייני משפחה והן את בתי הדין הרבניים, על המאפיינים הייחודיים של כל סמכות משפטית, ואמון על התנהלות אופטימלית גם מול אלה וגם מול אלה. הקפדה על זמינות גבוהה וקשב מלא לכל אדם משלימים שירות מועיל במיוחד.

רגעים בחיים אשר מצריכים עזרה וייעוץ משפטי מקצועי
רוצים לקבל ייעוץ משפטי?
יש לכם שאלה דחופה?

עוד בנושא

דילוג לתוכן