שירותיו של איש מקצוע בדיני משפחה – כיצד לנהוג בתבונה למרות הרגשות העזים?

הסדרה "יורשים" הביאה למסך את סיפורם של בני משפחת רוי ובפרט את המאבק סביב ירושת אבי המשפחה. המציאות, לפחות ברוב המקרים, פחות דרמטית, אבל גם כך ייתכנו רגשות סוערים ויצרים עזים, ובפרט ייתכן צורך בשירותיו של עורך דין לענייני ירושה בחיפה. עו"ד בראל לאניאדו כבר סייע לרבים ורבות בעיר הכרמל ובסביבתה לשמור על זכויותיהם בנוגע לירושות.

הפעולות שכדאי לבצע בעזרת עורך דין לענייני ירושה בחיפה

* הגשת התנגדות להוצאת צו ירושה – כל אדם שחושש כי מתן צו ירושה יפגע בו ובזכויות שלו רשאי להתנגד, בתנאי כמובן שישנם נימוקים ענייניים. בפרט ניתן להתנגד להוצאת צו ירושה כשישנה צוואה.

* בקשה לביטול צו ירושה שכבר ניתן – גם לאחר שכבר הוצא צו ירושה, ניתן למנוע פגיעה בזכויות, וזאת באמצעות הגשת בקשה לביטולו של הצו. חשוב לבצע פעולה זו תוך זמן קצר ככל האפשר, מפני שעיכוב ממושך עלול להילקח בחשבון ע"י בית המשפט, ובנוסף ייתכנו פעולות שקשורות לצד שלישי (מכירת נכס מהעיזבון) ובית המשפט לא ירצה לפגוע במי שלא מעורב כלל בסכסוך. במקביל לבקשת ביטול צו הירושה, חשוב לבקש גם צו עיכוב ביצוע לצו, כך שלא ניתן יהיה לעשות בו שימוש עד להחלטה הסופית.

* הסכם בין יורשים – זהו למעשה חוזה שמסדיר באופן חד-משמעי וברור את ההסכמות בין היורשים לגבי אופן חלוקת העיזבון. הסכם בין יורשים, בהסכמת כל מי שמוגדר כיורש על-פי חוק, מאפשר לבצע כל חלוקה שהיא של הנכסים ובכלל של היקף העיזבון, וכך למשל לצמצם את תשלום המיסים הנדרשים. הסכם בין יורשים מתאים גם למצבים שבהם ישנם חילוקי דעות לגבי נכס כזה או אחר, ובמקביל ישנה מחויבות להימנע מקרע במשפחה.

זמינות גבוהה וטיפול יעיל במיוחד בכל מקרה

התועלת הרבה שמעניק עו"ד בראל לאניאדו ללקוחותיו נובעת הן מהבקיאות המקצועית שלו, והן מהיעילות הרבה שבה הוא מתנהל. עו"ד לאניאדו מקפיד לקחת חלק בהשתלמויות שוטפות של לשכת עורכי הדין בסוגיות הקשורות לירושות, ובנוסף מבטיח וגם מקיים זמינות גבוהה מתוך הבנה שבנושא זה נדרשת פעולה מידית. בהתאם הוא מהווה כתובת מומלצת לכל מי שמחפש או מחפשת עורך דין לענייני ירושה בחיפה.

שירותיו של איש מקצוע בדיני משפחה – כיצד לנהוג בתבונה למרות הרגשות העזים?
רוצים לקבל ייעוץ משפטי?
יש לכם שאלה דחופה?

עוד בנושא

דילוג לתוכן